Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv ekonomických faktorů na marketingovou činnost vybrané firmy
ČAPKOVÁ, Aneta
Práce zkoumá, jak vnější faktory, především makroekonomické faktory ovlivňují marketingové aktivity ve vybraném podniku. Pro analýzu vlivů makroprostředí je používána PEST analýza, která obsahuje faktory politické, ekonomické, sociální, technické a technologické. Ekonomickými faktory, kterými jsou: inflace, hrubý domácí produkt, nezaměstnanost, příjmy a výdaje domácností a daně, jsou hodnoceny z dlouhodobého hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jak tyto faktory ovlivňují marketingovou činnost ve společnosti v posledních deseti letech. Teoretická část popisuje podstatu jednotlivých faktorů, které jsou analyzovány v praktické části této práce. Na základě vyhodnocení výsledků jednotlivých analýz jsou navrhována řešení využití získaných informací, která by mohla vést k posílení pozice firmy na trhu a jejímu potenciálnímu růstu.
Podklady pro založení podniku - kavárny
Kumstová, Lucie ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda je účelné zakládat kavárnu na Praze 11. Kavárna Minima s. r. o. by měla být tichým a útulným místem k posezení a vychutnání kvalitních produktů. První část práce tedy shrnuje potřebnou teorii. V druhé části práce bylo, na základě průzkumu veřejného mínění, stanoveno zaměření - mise a vize podniku. Zde se prokázalo, že náš původní záměr je slučitelný se zájmy občanů Prahy 11. Dále byla zmapována situace v okolí podniku za pomocí Porterovi a PEST analýzy. A v závěru je uvedeno číselné vyjádření a propočítání možného zisku a zhodnocení investice. Výsledkem práce je pak rozhodnutí o založení či nezaložení kavárny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.